هوای آغوشت...


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

  

 

دیشب تا صبح...دستانم دنبال دستانت

 کودکانه گریست...

 تو را بهانه میکرد...دیشب تا خود صبح آغوشم

برای آغوشت بغض کرد،ساده بگویم...


دیشب دلم بی پروا،هوای نبودنت را میکرد،

هوای آغوشت را...


نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:10---31 مرداد 1392
به دنیا گفتم با وفا کیست؟
گفت: آنکس که به یاد توست ، نه آنکس که کنار توست.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:10---31 مرداد 1392
فراموشم نکن شاید سالها بعد درگذر از جاده ها بی تفاوت
از کنارم بگذری و با خود بگویی آن غریبه چقد شبیه خاطراتم بود.


mahdi
ساعت14:37---31 مرداد 1392
من از نهایت شب حرف میزنم

و از نهایت تاریکی

اگر به خانه من آمدی

برای من ای مهربان چراغ بیار

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


^_^
ساعت18:49---30 مرداد 1392
شاید گاهی لازم است از یاد ببریم کسانی را که با نبودنشان ، بودنمان را به بازی گرفتند.

Mohade3
ساعت15:15---30 مرداد 1392
سلام.چه وب زیبایی داری. به ما هم یه سری بزن...
پاسخ: چشم گلم...مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت